Seedbed е програма на Европейския институт за иновации и технологии в храните EIT Food, която подкрепя начинаещите предприемачи да определят дали има пазар за техните продукти или услуги. 

Агроиновации: Технологии в помощ на сертифицирането на вино

Какво представлява инкубаторът и към кого е насочена Seedbed програмата, това е темата на брой 136 на рубриката „Агроиновации“, която Агри.БГ реализира със съдействието на Институт за агростратегии и иновации.

Seedbed е програма, която помага на екипи за период от шест месеца да разберат по-добре нуждите на своите клиенти и да проучат дали има пазар за техните бизнес идеи. Seedbed е предназначена за продукти или услуги в ранен стадий, които използват иновативни агрохранителни технологии.

По програмата могат да кандидатстват технологични и бизнес предприемачи и стартиращи фирми, които искат да тестват своите предположения. Seedbed им дава възможност да идентифицират своите ключови клиенти, да проучат пазара и да развият идеята си. 

Програмата позволява на участниците да тестват пазара директно с над 100 потенциални клиенти. Накрая те насочват идеята си към група от експерти в бранша, получавайки обратна връзка и шанс да получат до 20 000 евро финансиране от EIT Food, с което да изведат продукта на пазара.

Кандидатстването е до 15 март 2020 г. през платформата на EIT Food.

 

На 5-дневен лагер участниците в Seedbed се запознават с уникална, ориентирана към клиента методология, която им помага да създадат стартиращ бизнес модел. Те получават и менторство от водещи експерти в сектора, както и участие в заключително събитие, на което да представят вече развитата си бизнес идея.

Програмата и тази година ще се проведе в Северна Ирландия, Дания, Германия, Испания и Полша и ще подкрепи иноватори, предприемачи от цяла Европа, за да излязат и да се срещнат с потенциални клиенти. Ето какво споделят ментори и участници в предходно издание на програмата Seedbed.

136 брой на рубриката „Агроиновации“, която Агри.БГ реализира със съдействието на Институт за агростратегии и иновации, е разработена по материали на EIT Food и e предоставена като част от информационната кампания „Иновациите – винаги на мода!“.

 

Следете темата и на cap4us.agri.bg